Обмін і повернення

Ми турбуємось про те, щоб онлайн-шопінг був для Вас максимально зручним та приносив задоволення. Розуміємо також, що товар може Вам не підійти за розміром чи фасоном. У цьому випадку у вас є можливість повернути його назад або обміняти на інший.


Протягом якого часу можна зробити обмін або повернення?
Повернути чи обміняти товар можна протягом 14 днів з дня його фактичної оплати та отримання у відділенні Нової Пошти або з рук кур'єра.


Що необхідно для повернення товару:

  • товар не був у вжитку;
  • товарний вид та споживчі властивості збережені;
  • упаковка залишилася цілою;
  • в наявності є всі ярлики; 
  • зберігся товарний чек.


Згідно з законодавством України, обміну та поверненню не підлягають наступні типи товару:

  • рукавиці; 
  • натільна білизна, в тому числі купальники;
  • корсети;
  • панчохи та шкарпетки; 
  • вироби з дорогоцінних металів, каменів органічного походження і напівдорогоцінних каменів.


Перелік товарів, які не підлягають обміну та поверненню, затверджується Кабінетом Міністром України й може оновлюватися у зв'язку зі змінами до законодавства. 

Всі вищеперераховані товари підлягають поверненню або обміну лише у тому випадку, якщо вони не відповідають замовленню або ж на них присутній брак.


Процедура повернення:
Крок 1

Зателефонуйте за номером +38 (067) 539-48-80 менеджеру та повідомте його про повернення, після чого отримайте всі необхідні реквізити та координати.


Крок 2

Завантажте шаблон заяви про повернення та заповніть її, вказавши при цьому причину повернення.


Крок 3

Упакуйте товар в оригінальну упаковку, не забувши при цьому покласти до нього товарний чек та заповнену заяву про повернення. 


Крок 4

Віднесіть упакований товар разом з усіма документами у відділення “Нової Пошти”. 

Після отримання та огляду відправлення та у разі дотримання всіх умов для повернення ми перерахуємо кошти на карту, яка вказана в заяві про повернення. 


Хто оплачує транспортні витрати в разі повернення або обміну товару?

  • Якщо Ви хочете поміняти або ж придбати новий товар, витрати за доставку несе інтернет-магазин. 
  • Якщо Ви повертаєте товар, Ви ж і оплачуєте доставку. В цьому випадку кошти повертаються на карту, яку Ви вказуєте в заяві про повернення, протягом 7 днів після отримання та огляду товару на складі інтернет-магазину. Термін зарахування коштів залежить від банку та може тривати від 3 до 7 робочих днів.